JA

Velmi dobře znám. Hrál jsem ragby a po ukončení své hráčské kariéry jsem plynule přešel k trénování dětí, protože můj syn začal hrát. Takže U10, U12, U14, trenérská licence C, pak i B. Nakonec ragby začala hrát i starší dcera a dnes už hraje za ženy. A musím říct, že je daleko náročnější být trenér než hráč. Ale zase děti úžasně nabíjí a mám velkou radost, když se ke mně mí bývalí svěřenci hlásí a rádi mne vidí, to vždy zahřeje u srdce.

Foto

Jak je tedy možné, že když je ve vaší rodině fotbal vášní, že jste nenapsala, jakému tuzemskému klubu se u vás fandí? Že byste se bála veřejně přiznat barvu...

VF

... fotbal, to je hra ...

Na nedávném setkání osmdesátníků se mně spolužák přiznal, jak jsem ho při hraní školního fotbálku štvala, když jsem mu s míčem utekla. Neměl mě za to rád, ale v osmdesáti mi to už odpustil.

KK

Když je fotbal vášní, máte pochopení pro Petra Radu? A souhlasíte s tím, jak ho osolili?

VF

Dobrý den, napsala jste to hezky. Ano, pro někoho může být fotbal vášní. Souhlas. Stejně tak může být pro někoho vášní hokej, tenis nebo volejbal, nebo muzika, hraní na hudební nástroj, nebo sběr známek. To proto, že rozdělenost a rozdílnost světa a zde sídlící osmimiliardové populace chytrých opic je trvalá a nekonečná. V devatenáctém století začaly bohaté a zbohatlické vrstvy více sportovat pro udržení zdraví a kondice. Sport byl chápán jako takzvaná "volnočasová aktivita" ve které se hrálo více o čest a férové zápolení. Určitě je pravda, že kolektivní sporty do jisté míry posilují soudržnost a přátelství. Od okamžiku, kdy do oné sportovní vášně vstoupil finanční a existenční profit, započala nelítostná řežba o zisk a ze sportu se stal byznys ovládaný nelítostnými pravidly chamtivosti. Soudržnost, přátelství, zdraví a morální kredity dostávají na frak.

Foto

Super blog Já dělal atletiku, a pak i dcera. Co vám budu povídat. Na stadiónu jsme se scházeli s tatínky, se kterými jsem já závodil. Takže děťátka běhala, tatínci vzpomínali na mládí a sem tam radili dětem, jak správně běhat. Ani jedno dítě už atletiku nedělá, ale tatínci se stále jednou do měsíce sejdou ve Sport baru u piva 😆

  • Počet článků 4
  • Celková karma 17,36
  • Průměrná čtenost 386x
Baví ji práce s lidmi, a proto se profesně pohybuje v oblasti vzdělávání dospělých a poradenství. Ráda objevuje nová místa. Má partnera a tři děti, kteří ji denně učí neustrnout a hledat nové cesty.

Seznam rubrik